dimarts, 14 de setembre del 2010

Cañellas a IB3


Empegueït de ser mallorquí

Sí, ho confés, avui sento vergonya del meu país. Estic empegueït de pertànyer a un poble que admira i situa al del status social els tramposos, els corruptes i els delinqüents. Aquesta, al menys, és la sensació que vaig tenir ahir quan vaig veure el primer programa de TRANSPARÈNCIES que ha començat a emetre IB3. Un programa d’entrevistes que condueix Pere Múñoz, antic militant del PSM. Doncs aquest senyor no va trobar millor subjecte per iniciar el seu programa d’entrevistes que un tal Gabriel Cañellas, antic president del Govern d’aquesta malaurada comunitat autònoma, que va sortir a fer apologia del nou preident balear del PP.

Si aquest país nostre tingués el mínim de memòria històrica exigible a qualsevol poble que es valora, ens recordaríem que el tal Cañellas va haver de deixar la presidència a causa dels casos de corrupció en que estava ficat, algú recorda el cas Túnel de Sóller? Gràcies a les seves influencies i al seu poder, Cañellas va aconseguir perllongar la causa fins que el jutge va decretat que, efectivament, s’havia comès un delicte, però que aquest havia prescrit. Quin qualificatiu es pot aplicar a aquell que comet un delicte però quan el jutgen, aquest ja ha prescrit? Supòs que ha de ser “delinqüent prescrit”.

Doncs un personatge d’aquest perfil fou l’escollit per encapçalar el nou programa. A mi em fa vergonya.

1 comentari:

  1. Estic totalment d'acord amb tu. No podia trobar millor persona per entrevistar? I en bon primer dia!
    Record especialment aquest cas del Túnel de Sóller perquè em va impactar molt (na Maria Salom, que anava a escola amb jo, se va embutxacar 2 milions de pessetes). Se demostra que han cobrat comissions i així i tot el delicte ha prescrit? =:-O Jo flip amb la justícia! Si has robat i no tornes els doblers, per jo el robatori és ben vigent, tant avui, com demà, com d'aquí cent anys! Que fort!

    I d'en PM ... bé, ara te cont una cosa, però no ho escriuré aquí ...

    ResponElimina